Δωρεάν Μεταφορικά και Αντικαταβολή για Αγορές άνω τον 25 ευρώ. // Επιπλέον έκπτωση 10%, *η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι σας

⚠️ «Μπαμπά, το ChatGPT μου έκανε την εργασία!» – Οι κρυφοί κίνδυνοι & η λύση του Prompt Engineering (sxolikilista.gr)

Αν είσαι γονιός, είτε το έχεις ήδη ακούσει είτε θα το ακούσεις πολύ σύντομα: «Το ChatGPT μού έγραψε την έκθεση σε 5 λεπτά». Το AI μπήκε ορμητικά στη σχολική ζωή: εργασίες, μελέτη, επαναλήψεις. Μπορεί να γίνει ο καλύτερος «ψηφιακός δάσκαλος» του παιδιού σου – ή ο χειρότερος «αντιγραφέας», που σταδιακά καταστρέφει τη σκέψη, την επιμονή και την αυτοπεποίθησή του.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε σε βάθος:

  • Τι σημαίνει πραγματικά όταν το παιδί «αφήνει το ChatGPT να γράψει για εκείνο».
  • Ποιες είναι οι 3 βαθύτερες γνωστικές παγίδες της παθητικής χρήσης του AI.
  • Πώς οι 7 ευκαιρίες του AI μπορούν να απογειώσουν τη μάθηση αντί να την καταστρέψουν.
  • Τι είναι το Prompt Engineering και πώς γίνεται δεξιότητα–κλειδί για γονείς & μαθητές.
  • 25 πρακτικά prompts για να χρησιμοποιείτε το AI σωστά στο διάβασμα.
Παιδί που διαβάζει με τη βοήθεια του ChatGPT σε φιλικό, εκπαιδευτικό περιβάλλον.

🎬 Η ιστορία του Γιάννη: «Το ChatGPT μου έσωσε την εργασία» – ή μήπως όχι; Μια σκηνή που παίζεται σε χιλιάδες σπίτια

Ο Γιάννης, μαθητής Α’ Γυμνασίου, γυρίζει σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα:
«Μπαμπά, έχω μια έκθεση για αύριο και δεν προλαβαίνω. Θα τη γράψω με το ChatGPT.»

Ο πατέρας του έχει ζήσει ήδη αρκετές μάχες γύρω από το διάβασμα. Για μια στιγμή σκέφτεται:
«Εντάξει, ας το χρησιμοποιήσει… τουλάχιστον θα τελειώσουμε γρήγορα».

Το ChatGPT γράφει μια τέλεια, δομημένη, «καθώς πρέπει» έκθεση. Ο Γιάννης την εκτυπώνει, την παραδίδει, νιώθει – για λίγο – ότι «ξεμπέρδεψε».

Την επόμενη μέρα, ο καθηγητής του ζητά να εξηγήσει:
«Τι εννοείς στην τρίτη παράγραφο όταν λες ότι "η κοινωνική συνοχή απειλείται από τη διάβρωση της εμπιστοσύνης";»

Ο Γιάννης παγώνει. Δεν ξέρει. Δεν ήταν δικές του λέξεις. Στην τάξη νιώθει αμήχανα, ανασφαλής, «εκτεθειμένος». Στο σπίτι, ο πατέρας βλέπει έναν βαθμό χαμηλότερο απ’ όσο περίμενε και ένα παιδί που ξαφνικά αρχίζει να πιστεύει:
«Χωρίς το ChatGPT δεν τα καταφέρνω».

Το πρόβλημα δεν είναι ότι το ChatGPT «έγραψε μια εργασία». Το πρόβλημα είναι ότι στέρησε από το παιδί την ευκαιρία να σκεφτεί, να παλέψει, να εκφραστεί – και τελικά να μάθει.

🔎 Γιατί το ChatGPT αλλάζει ριζικά τη μάθηση των παιδιών Από την απομνημόνευση στην κριτική εφαρμογή

Για δεκαετίες, το σχολείο λειτουργούσε με βάση ένα μοντέλο: Μάθε – θυμήσου – γράψε στην κόλλα. Ο «καλός μαθητής» ήταν αυτός που μπορούσε να κρατήσει πολλές πληροφορίες στο μυαλό του και να τις αναπαράγει σωστά.

Το ChatGPT ανατρέπει αυτό το μοντέλο. Η μηχανή:

  • θυμάται καλύτερα από όλους,
  • γράφει πιο γρήγορα,
  • διατυπώνει πιο «καθαρές» προτάσεις,
  • συνθέτει πληροφορίες από πολλές πηγές.

Η αξία λοιπόν δεν βρίσκεται πια στο «ξέρω την πληροφορία», αλλά στο:

  • πώς τη φιλτράρω,
  • πώς τη συνδέω με άλλα δεδομένα,
  • πώς την κρίνω,
  • πώς την εφαρμόζω στην πράξη.

Εκεί ακριβώς κρύβεται και ο κίνδυνος και η ευκαιρία: το AI μπορεί να γίνει είτε ένας γιγαντιαίος «εκτυπωτής έτοιμων εργασιών», είτε ένας επιταχυντής κριτικής σκέψης. Το ποια από τις δύο εκδοχές θα επικρατήσει, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο που ο γονέας και ο μαθητής το χρησιμοποιούν.


🚫 Οι 3 βαθύτεροι κίνδυνοι της παθητικής χρήσης του AI Τι χάνει πραγματικά ο εγκέφαλος του παιδιού

Όταν λέμε ότι το AI «μπορεί να καταστρέψει τη σκέψη του παιδιού», δεν εννοούμε ότι το εργαλείο είναι «κακό». Ο πραγματικός κίνδυνος κρύβεται στη γνωστική ευκολία – στο να συνηθίζει ο εγκέφαλος να παίρνει έτοιμες απαντήσεις, χωρίς προσπάθεια, χωρίς λάθη, χωρίς εσωτερική επεξεργασία.

1️⃣ Απώλεια Σύνθεσης: Ο εγκέφαλος σταματά να ενώνει τελείες

Η σύνθεση – η ικανότητα να ενώσεις πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, να τις ιεραρχήσεις και να βγάλεις δικό σου συμπέρασμα – είναι από τις πιο σημαντικές δεξιότητες για το μέλλον.

Όταν το ChatGPT κάνει όλη αυτή τη δουλειά στη θέση του παιδιού:

  • το παιδί δεν μαθαίνει να ξεχωρίζει το σημαντικό από το επουσιώδες,
  • δεν εξασκεί την ικανότητα να «ζυγίζει» επιχειρήματα,
  • δεν εκπαιδεύει την κρίση του πάνω σε περίπλοκες πληροφορίες.

Το αποτέλεσμα είναι ένας μαθητής που «φαίνεται» ότι ξέρει πολλά (γιατί παραδίδει καλές εργασίες), αλλά δυσκολεύεται να εξηγήσει με δικά του λόγια τι έχει μάθει.

2️⃣ Αποδυνάμωση Γραπτού Λόγου: Η φωνή του παιδιού σιγεί

Η γραφή είναι ο καθρέφτης της σκέψης. Όταν τοAI γράφει συνεχώς στη θέση του παιδιού:

  • δεν αναπτύσσεται το προσωπικό του ύφος,
  • δεν «χτίζεται» λεξιλόγιο,
  • δεν αποκτά αίσθηση ροής, δομής, επιχειρηματολογίας.

Αυτό φαίνεται αργότερα, σε εξετάσεις χωρίς βοήθεια, στις Πανελλήνιες, στο Πανεπιστήμιο – αλλά και στη ζωή, όταν χρειαστεί να γράψει ένα email, μια αίτηση, ένα βιογραφικό. Αν το παιδί έχει μάθει ότι «κάποιος άλλος γράφει καλύτερα για μένα», σιγά σιγά αρχίζει να πιστεύει ότι δεν μπορεί να σταθεί μόνο του.

3️⃣ Ηθική Τύφλωση & Bias: «Αφού το λέει η μηχανή, θα είναι σωστό»

Το ChatGPT δεν είναι η «φωνή της αντικειμενικής αλήθειας». Εκπαιδεύεται πάνω σε δεδομένα με τις δικές τους πολιτισμικές, κοινωνικές και ιδεολογικές προκαταλήψεις.

Αν το παιδί συνηθίσει να αποδέχεται ό,τι του δίνει το AI χωρίς να ρωτά:

  • χάνει την κριτική αμφισβήτηση,
  • δυσκολεύεται να διακρίνει άποψη από γεγονός,
  • δεν μαθαίνει να ελέγχει πηγή, πρόθεση, οπτική γωνία.

Σε έναν κόσμο που θα γεμίζει από περιεχόμενο παραγόμενο από AI, το να μπορεί ένα παιδί να πει «περίμενε, αυτό πρέπει να το σκεφτώ καλύτερα» είναι δεξιότητα ζωής – όχι πολυτέλεια.


💡 Οι 7 ευκαιρίες του AI όταν χρησιμοποιείται σωστά Πώς το ChatGPT γίνεται «επιταχυντής μάθησης»

Το ίδιο εργαλείο που μπορεί να «τεμπελιάσει» τον εγκέφαλο, μπορεί να γίνει και ένα από τα πιο δυνατά εκπαιδευτικά εργαλεία της εποχής μας – αν χρησιμοποιηθεί με στόχο τη σκέψη και όχι την .

Παρακάτω, συνοπτικά, οι 7 μεγαλύτερες ευκαιρίες:

  • Εξατομικευμένη επεξήγηση: το AI προσαρμόζει το λεξιλόγιο, τα παραδείγματα, τη δυσκολία.
  • Μετατροπή ύλης σε εργαλεία μελέτης: κουίζ, flashcards, σύνοψη, ερωτήσεις κατανόησης.
  • Γρήγορη γεφύρωση κενών: στοχευμένη επανάληψη σε έννοιες που χάθηκαν προηγούμενες χρονιές.
  • Σωκρατικός διάλογος: το AI παίζει τον ρόλο του «δύσκολου» καθηγητή που ρωτά, αμφισβητεί, πιέζει.
  • Ανάλυση & feedback: εντοπισμός λογικών κενών, αδύναμων σημείων, ασαφών σημείων σε κείμενα.
  • Απλοποίηση σύνθετων εννοιών: από μαθηματικά μέχρι κοινωνικές επιστήμες, με παραδείγματα.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων μέλλοντος: κριτική σκέψη, δημιουργία, επίλυση προβλημάτων, συνεργασία με τεχνολογία.

Το ερώτημα λοιπόν δεν είναι «να χρησιμοποιεί το παιδί AI ή όχι», αλλά: «Για ποιο σκοπό το χρησιμοποιεί και με τι είδους ερωτήσεις το τροφοδοτεί;»


🎓 Prompt Engineering για Μαθητές: Η δεξιότητα που ανεβάζει επιδόσεις

Το Prompt Engineering δεν είναι κάτι «τεχνικό» ούτε αφορά μόνο προγραμματιστές. Είναι η ικανότητα του μαθητή να διατυπώνει σαφείς, έξυπνες, στοχευμένες ερωτήσεις προς το AI, ώστε να παίρνει απαντήσεις που πραγματικά τον βοηθούν να μάθει – όχι απλά να τελειώσει μια εργασία.

Όταν το παιδί μάθει να ρωτά σωστά, σταματά να χρησιμοποιεί το ChatGPT σαν «άλλοθι τεμπελιάς» και αρχίζει να το χρησιμοποιεί σαν καθηγητή, προπονητή και συνεργάτη σκέψης.

🔑 Το Μοντέλο 3R + F για μαθητές

Ένα απλό πλαίσιο που μπορεί να μάθει ακόμα και παιδί Δημοτικού:

  • Role (Ρόλος): Πες στο AI ποιος να γίνει.
    «Μίλα σαν καθηγητής Φυσικής για Β’ Γυμνασίου…»
  • Request (Αίτημα): Πες τι ακριβώς χρειάζεσαι.
    «…και εξήγησέ μου βήμα-βήμα πώς λειτουργεί το φως»
  • Restrictions (Περιορισμοί): Βάλε όρια.
    «…σε λιγότερες από 10 προτάσεις, με απλά ελληνικά»
  • Format (Μορφή): Ζήτα τη μορφή της απάντησης.
    «…και δώσε μου στο τέλος 3 ερωτήσεις κουίζ»
Infographic Prompt Engineering για μαθητές με ερωτήσεις για ChatGPT.

Μπορείτε να εκτυπώσετε το μοντέλο 3R+F και να το κολλήσετε πάνω από το γραφείο του παιδιού, ώστε κάθε φορά που ανοίγει το ChatGPT να θυμάται: «Πρώτα σκέφτομαι, μετά ρωτάω».

🧠 25 πρακτικά Prompts για γονείς & μαθητές (έτοιμα για copy–paste)

Τα παρακάτω prompts είναι σχεδιασμένα για να τα χρησιμοποιείτε μαζί με το παιδί. Μπορείτε να ξεκινάτε λέγοντας: «Γράψε αυτό στο ChatGPT και δες τι θα σου απαντήσει». Στόχος δεν είναι να δώσει τη λύση, αλλά να βοηθήσει στη μάθηση, στην κατανόηση και στην κριτική σκέψη.

📘 1. Για κατανόηση δύσκολων μαθημάτων

  • «Εξήγησέ μου αυτό το κομμάτι της ύλης σαν να είμαι 10 χρονών, με παραδείγματα από την καθημερινή ζωή.»
  • «Δώσε μου μια απλή παρομοίωση για να θυμάμαι τι σημαίνει αυτός ο όρος.»
  • «Δίδαξέ μου αυτό το κεφάλαιο σε 5 βήματα, σαν να είσαι δάσκαλος Δημοτικού.»
  • «Ποια είναι τα 3 πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να θυμάμαι από αυτό το μάθημα;»

📝 2. Για προετοιμασία εξετάσεων

  • «Φτιάξε μου ένα test 10 ερωτήσεων πάνω σε αυτό το κεφάλαιο, με αυξανόμενη δυσκολία.»
  • «Κάνε μου ερωτήσεις σαν καθηγητής μέχρι να βρεις πού έχω κενά.»
  • «Μετέτρεψε αυτό το κεφάλαιο σε 15 κάρτες ερώτηση–απάντηση (flashcards).»
  • «Με βάση τις απαντήσεις μου, πες μου τι δεν έχω καταλάβει καλά.»

✍️ 3. Για Γλώσσα & Έκθεση

  • «Δώσε μου 4 διαφορετικούς τρόπους να ξεκινήσω αυτή την έκθεση, με διαφορετικό ύφος.»
  • «Διάβασε το κείμενό μου και δείξε μου τα πιο αδύναμα σημεία του.»
  • «Φτιάξε 5 κρίσιμες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω για να καλύψω σωστά το θέμα.»
  • «Κάνε μια σύντομη περίληψη του κειμένου μου, για να δω αν έχει συνοχή.»

➗ 4. Για Μαθηματικά

  • «Δείξε μου βήμα-βήμα πώς λύνεται αυτό το πρόβλημα, χωρίς να δώσεις κατευθείαν το τελικό αποτέλεσμα.»
  • «Βρες πού έκανα λάθος στη λύση μου και εξήγησέ μου προσεκτικά τι δεν κατάλαβα.»
  • «Δώσε μου ένα παρόμοιο πρόβλημα, λίγο πιο εύκολο, για εξάσκηση.»
  • «Εξήγησέ το χρησιμοποιώντας παράδειγμα από κάτι καθημερινό (π.χ. λεφτά, ψώνια, διαδρομές).»

🏺 5. Για Ιστορία

  • «Πες μου αυτό το ιστορικό γεγονός σαν μια μικρή ιστορία με αρχή, μέση και τέλος.»
  • «Δώσε μου 5 αιτίες και 5 συνέπειες αυτού του γεγονότος, σε bullets.»
  • «Φτιάξε έναν διάλογο ανάμεσα σε δύο ιστορικά πρόσωπα που είχαν αντίθετες απόψεις.»
  • «Ποια είναι η πιο συνηθισμένη παρανόηση που έχουν οι μαθητές γι’ αυτό το γεγονός;»

🧩 6. Για Κριτική Σκέψη & Σωκρατικό Διάλογο

  • «Αμφισβήτησε την άποψή μου και πες μου τα πιο αδύναμα σημεία της.»
  • «Δώσε μου μια αντίθετη άποψη με 3 επιχειρήματα και 3 αντεπιχειρήματα.»
  • «Τι δεν έχω σκεφτεί ακόμα πάνω σε αυτό το θέμα και μπορεί να είναι σημαντικό;»
  • «Βρες μία ηθικά προβληματική πλευρά αυτού του ζητήματος και εξήγησέ την.»

🔧 7. Για βελτίωση εργασιών (χωρίς αντιγραφή)

  • «Διάβασε την εργασία μου και βρες μου τα λογικά κενά.»
  • «Πώς μπορώ να κάνω τις ιδέες μου πιο καθαρές χωρίς να αλλάξεις το νόημα;»
  • «Δώσε μου 3 τρόπους να κάνω πιο δυνατό τον επίλογο της εργασίας μου.»
  • «Σύγκρινε το κείμενό μου με μια υποθετική ‘άριστη’ εκδοχή και πες μου τις βασικές διαφορές.»

🌟 BONUS: Prompts για να ΜΗΝ εξαρτηθεί το παιδί από το AI

  • «Δώσε μου μόνο 3 hints (υποδείξεις), όχι τη λύση.»
  • «Πες μου 2–3 διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορώ να προσπαθήσω πρώτα μόνος μου.»
  • «Τι πρέπει να έχω καταλάβει καλά πριν ζητήσω από το AI να με βοηθήσει;»
  • «Βοήθησέ με να διορθώσω εγώ τη λύση μου, αντί να μου δώσεις τη δική σου.»

✅ Πρακτικός οδηγός: Πώς να φτιάξετε «συμβόλαιο χρήσης AI» στο σπίτι Από το χάος της οθόνης σε συνειδητή χρήση

Βήμα 1: Ξεκάθαρο μήνυμα – Το AI δεν είναι αντιγραφή, είναι εργαλείο σκέψης

Ξεκινήστε με μια ήρεμη, ειλικρινή συζήτηση. Εξηγήστε στο παιδί ότι:

  • Το AI δεν είναι «κόλπο» για να ξεμπερδεύουμε γρήγορα.
  • Είναι εργαλείο για να καταλάβουμε καλύτερα, να εξασκηθούμε, να βελτιωθούμε.
  • Ο στόχος δεν είναι να ξεγελάσουμε τον καθηγητή, αλλά να γίνουμε πιο δυνατοί μαθητές.

Βήμα 2: Θέστε 2–3 απλούς κανόνες χρήσης

  • Πρώτο προσχέδιο χωρίς AI: Στις εκθέσεις, το παιδί γράφει πρώτα μόνο του (έστω πρόχειρα).
  • AI μόνο για βελτίωση: Μετά χρησιμοποιεί ChatGPT για ιδέες, διορθώσεις, παραδείγματα.
  • Πάντα επεξήγηση: Το παιδί πρέπει να μπορεί να εξηγήσει προφορικά ό,τι παραδίδει.

Βήμα 3: Χρησιμοποιήστε το AI μαζί – όχι κρυφά

Δώστε το μήνυμα ότι το AI δεν είναι «απαγορευμένο», αλλά κάτι που μπορείτε να εξερευνήσετε μαζί. Μπορείτε μια φορά την εβδομάδα να κάνετε μια «συνεδρία AI» όπου:

  • το παιδί σας δείχνει πώς το χρησιμοποιεί,
  • του δείχνετε εσείς καλύτερα prompts,
  • συζητάτε πού βοήθησε και πού το μπέρδεψε.

Βήμα 4: Επιβραβεύστε την προσπάθεια, όχι την ταχύτητα

Αν κάθε φορά που «τελειώνει γρήγορα» υπάρχει μπράβο, το παιδί θα αγαπήσει την ευκολία. Αν επιβραβεύετε το ότι σκέφτηκε, προσπάθησε, διόρθωσε, βελτίωσε, τότε το AI θα γίνει σύμμαχος της ανάπτυξης – όχι της τεμπελιάς.


❓ FAQ – Συχνές ερωτήσεις γονέων για το ChatGPT & τα παιδιά

Μπορεί ο καθηγητής να καταλάβει αν μια εργασία γράφτηκε από AI;

Συχνά ναι. Πέρα από τα εργαλεία ανίχνευσης, οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν το υπερβολικά «τέλειο» ύφος, την έλλειψη προσωπικών στοιχείων και παραδειγμάτων, αλλά και την απότομη αλλαγή επιπέδου σε σχέση με προηγούμενες εργασίες. Το πιο αποκαλυπτικό τεστ είναι πάντα ένα: «Μπορεί το παιδί να εξηγήσει με δικά του λόγια τι έχει γράψει;»

Πρέπει να απαγορεύσω τελείως στο παιδί μου τη χρήση του ChatGPT;

Η πλήρης απαγόρευση μιας τεχνολογίας που θα υπάρχει παντού τα επόμενα χρόνια είναι δύσκολο να εφαρμοστεί – και δεν προετοιμάζει το παιδί για την πραγματικότητα. Πιο αποτελεσματικό είναι να θέσετε σαφείς κανόνες, να συμφωνήσετε τι θεωρείται «έξυπνη χρήση» (κατανόηση, εξάσκηση, επεξήγηση) και τι θεωρείται «απάτη» (να γράφει το εργαλείο αντί για εκείνο).

Τι να κάνω αν νιώθω ότι το παιδί μου έχει ήδη εξαρτηθεί από το AI;

Ξεκινήστε από μια ήρεμη, ειλικρινή συζήτηση – όχι από επίπληξη. Ρωτήστε το:
– Πότε το χρησιμοποιεί περισσότερο;
– Τι το δυσκολεύει στο να γράψει μόνο του;
– Πότε νιώθει ότι πραγματικά μαθαίνει;

Στη συνέχεια, συμφωνήστε σε ένα «συμβόλαιο χρήσης» με πρακτικά βήματα: πρώτο προσχέδιο μόνο του, χρήση AI μόνο για βελτίωση, εξάσκηση σε προφορική εξήγηση των εργασιών. Στόχος δεν είναι να του «κόψετε» το AI, αλλά να το μάθετε να στέκεται ξανά στα δικά του πόδια.

🚀 Συμπέρασμα: Το μέλλον ανήκει σε όσους ξέρουν τι να ρωτήσουν

Το ChatGPT δεν είναι εχθρός της παιδείας. Είναι ένας ισχυρός πολλαπλασιαστής της ανθρώπινης σκέψης. Αν το παιδί μάθει να το χρησιμοποιεί παθητικά, θα χάσει δεξιότητες. Αν όμως το μάθει να το χρησιμοποιεί ενεργητικά, κριτικά και δημιουργικά, τότε το AI θα γίνει σύμμαχος στη μάθηση, στην αυτοπεποίθηση και στο μέλλον του.

Ο ρόλος του γονέα δεν είναι να σταματήσει την τεχνολογία, αλλά να σταθεί δίπλα στο παιδί, βοηθώντας το να αναπτύξει κριτική σκέψη, ηθική πυξίδα και την ικανότητα να κάνει έξυπνες ερωτήσεις. Η δεξιότητα του μέλλοντος δεν είναι η απομνημόνευση, αλλά το Prompt Engineering.

Δες ξανά τα 25 έτοιμα Prompts και ξεκινήστε σήμερα ➜

Κάθε συζήτηση με το παιδί σου για το πώς χρησιμοποιεί το AI, είναι επένδυση στο μέλλον του.

Σχετικά με την ομάδα του sxolikilista.gr Το άρθρο επιμελήθηκε η ομάδα του sxolikilista.gr, με εξειδίκευση σε σχολικές τσάντες, σχολικά είδη & εργονομία για παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου. Κάθε οδηγός βασίζεται σε πραγματικές ανάγκες γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, με έμφαση στην ασφάλεια, την αντοχή και την πρακτική χρήση στην καθημερινότητα.

Δωρεάν Μεταφορικά

σε παραγγελίες άνω των 25€

Ωράριο

Δευ. - Σαβ.: 09.00 - 13.30 17.30 - 21.00

Crazy offers!!!

Σχολικά με εκπτώσεις έως 50%

sxolikilista.gr

Η ιδέα του sxolikilista.gr δημιουργήθηκε το 2015 με σκοπό την παροχή σχολικών ειδών ,ειδών hobby, παιχνιδιών και πολλών ειδών γραφείου στις καλύτερες τιμές της αγοράς για όλους τους καταναλωτές.
Μέσα λοιπόν από το sxolikilista.gr σας προτείνουμε τα απαραίτητα προϊόντα για το σχολείο, το γραφείο, την επιχείρηση το νηπιαγωγείο τον παιδικό σταθμό το σχολείο και όλα αυτά βέβαια σε ασυναγώνιστες τιμές.

Αρ. ΓΕΜΗ: 134811741000

Πληροφορίες